2014年7月7日 星期一

永不停步

除七一假期,今個星期每天都是工作天
今日亦不例外,番屋企沖完涼打開電腦,已是星期一早上1:00
明天6點左右又起床番工。

的確,今個星期有點累。

沒錯,鐘迪文係一個不愛跟大隊的人,尤其愛跟同輩比較
同輩愛high tea講夠衣著我愛靜靜儲蓄投資,賺取回報再投資
同輩放假去睇車有時我身痕番工睇埋老闆手上既料,非常過癮
平日工作我愛喝紅茶或咖啡,週末呷著杯威士忌去工作是另一種享受。

作為典型香港仔,港大畢業
加上性格驕傲,話知同事你係IC定Harvard grad
金鐘係我主場,一至日隨時候命
本地薑就係有呢道優勢,肯捱
外國graduate係呢方面絕對較弱,至少大部份係。

係呢刻我諗起誠哥,我偶像
賺到盡係每個生意人本質,我不評論
但講到佢背後奮鬥創業史同人生態度,的確要大舉拇指
欣賞佢貴為首富,但跟城中奢侈富豪有別,生活依然簡樸,永不言休
每次給年輕人的金石良言,鐘迪文一一牢記
誠哥論現今年青人最需要加強競爭力,正正是我每天的原動力
金鐘中環臥虎藏龍,稍稍停步隨時被淘汱。


提起偶像誠哥,自然諗起佢啲上市公司,但長和系股票自已只買過一次
是電能實業6號仔,$55蚊買$70放了,仲食左兩次息。

誠哥係聰明生意人,而鐘迪文則是聰明投資者(早早讀了名書The Intelligent Investor,再番讀)
如此業務複雜,股權更複雜的長和系,小股東很難了解公司實際環境
如簡單憑集團盈利來評估公司整體狀況,大忌也
不過,大多小股東對誠哥都係講個“信”字,而去買長和系,對吧。

雖然誠哥係鐘迪文既人生偶像;但說到投資偶像,還是老巴
如要面對如此財技了得的集團舵手,鐘迪文還是敬而遠之,買過一次亦是最後一次。

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...