2015年6月29日 星期一

心移物轉

山不轉,路轉;路不轉,人轉;人不轉,心轉;心移物轉
升市有時,跌市有時
凡事量力而為。

保持正面心境,跌市看來只是增持良機
天要下雨,就用大水桶盡情接獲
能吃得飽,睡得好,就放心增持吧!


今日繼兩年前出擊後,再度增持聯想(992),貪埋佢7月份除末期息
連同兩手IPO聯想控股(3396),倉中含有兩隻聯想。

全倉宗旨:平衡三頭馬車,准買不賣。

[少許更新]
截至2015第二季,“中國夢”資金投入個股比重(非目前市值比重):
昆侖能源 (135)   : 32.9%
中國旺旺 (151)   : 32.7%
聯想集團 (992)   : 26.82%
中煤能源 (1898) : 5.5%
數碼通     (315)   : 1.3﹪
聯想控股(3396):0.78%
總投入約$1,105,000

真的忍手了,無錢了
我知,雖然呢句講左好多次...

呢次係真的呢!

23 則留言:

  1. 派完息有錢又買過
    買完又派息又再買
    不斷loop....hahaha

    回覆刪除
  2. 最重要係能夠安心訓覺:)

    回覆刪除
  3. 只要在投資時,想清楚怎樣才能令自己每天都睡得好,那麼贏面便已經很大了。
    如何才能令自己每天都睡得好,卻並不容易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有正常工作,用不影響生活的錢投資,配合買入優質股作長線投資及分紅
      就足以安然入睡

      靠炒股為生,經常盯著市場上跌的,通常都短視
      短視就影響眼界,再影響回報

      刪除
  4. 鐘兄,


    比如長線投資,年初至六月初,有30%回报率,但六月初至今,回报率全清。此是否說明要順势,在六月初发現不對的情況下把長線部分先沽出才對呢?


    RANIT

    回覆刪除
    回覆
    1. 千萬不要
      你買買賣賣
      就成不了長線投資

      長期投資係指收息和等待股票長期升值
      你被跌市震倉就出貨
      好易見底沽出

      後悔莫及

      刪除
  5. 你持有的,我大部份亦有。
    但相對持有的日子算淺。
    你幾集中內需股,未見金融股。
    三隻有二隻業務放緩,只有聯想在擴張。


    回覆刪除
  6. 對呀
    但老巴強調可持續盈利,predictable income equals to predictable earnings, 就足以長期持有

    我認為倒退那兩隻合乎這條件

    10年 20年後就會知consistency of earning 既重要

    我對金融地產保險運作不熟,不敢投資(因為呢啲行業運作好多暗位,我地唔會睇到真正一面)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實中國的人對旺旺的印象如何?
      因為我在港為子女買零食很少會買旺旺,始終對國內品牌安全性非太大。
      我是持有它。

      刪除
    2. 旺旺係台灣首富既集團, 信得過
      我自己都食左旺旺廿幾年, 佢啲米餅平, 健康零食非油炸,低技術可幾十年一成不變, 不用創新, 沒有對手 (未聽過市場上有米餅對手)
      旺旺最老套但中國人就鐘意老套, 旺來旺去, 吉利
      不過佢既牛奶同零食先係亮點, 未來睇好!

      刪除
    3. 但名同個logo 改得好, 夠iconic!

      刪除
  7. 簡業簡單和branding都好重要,旺旺同lenovo我覺得合乎

    回覆刪除
    回覆
    1. 至於聯想,我極其量視之為零售股,它只在低端市場做到規模,講技術,跟外國比二回事。
      我同樣持992。

      刪除
    2. 我唔係期望lenovo to become apple, follow Samsung's way is good enough. (三星同蘋果技術水平都差一節)

      刪除
  8. 這些原因導致我只是輕倉。
    最重算恒安,安踏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要有需求的,我都會持有。
      當然我持有的類別會較你多。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...