2015年8月13日 星期四

買進, 買進, 齊買進

別人眼中危機
迪文眼中良機

今天空手接刀, 增持聯想992
公司整合之中, 倒退合乎預期
裁員意料之外, 雖涉成本, 但下半年即可省回6.5億美元
一般人聽到業績倒退, 就已經嚇到走唔切, 急沽
但毛利一季又一季咁升, 有幾多人會care佢呢啲細節呢
lenovo買x86同moto就係想啲product賣到高毛利
而移動包袱未來三季內就可扭虧, 整合後高收入高毛利低成本
堅持信念! 不去增持, 更待何時?

昨天亦買入少量匯豐5作短倉, 自己一向無短倉行為
短倉不是短炒, 也是一年半載的事, 更不是投機
曾考慮港交所388或是平保2318, 因已回調不少, 但最後都選大象, 貪佢行得慢而穩
錢存匯豐saving倒是沒息收, 不如轉為股票
基於業績好轉, 加息臨近有利, 息率高,  估值合理, 似乎風險不高
更重要今天除淨, 持股一天, 先跟公司分紅 (呵呵呵, 抵到呢)

這麼抵的事
你說, 是不是買進, 買進, 齊買進呢!?

(Pic from the EconomicTimesNews)
不買投票, 也不知可買甚麼
債券不合我, 貨幣更加不合我, 不可靠
最穩健之人民幣定期, 這兩三天發生甚麼事
這群投資者也得哭起來, 存款白白貶值了5%
持美元計債, 很多中國企業一下子多了幾多億債務
更不要提買日本樓那批吧, 這幾年輸死了...

還是趁低吸納股票吧!

13 則留言:

  1. 昨日想買的股票有三隻,二集剛巧是你提及的港交所及平保。
    你買的,我大部份有的,但我不太想增持是聯想,雖然我並不認為裁員是負面。
    最後選了是港交所,等待大市可能進一步跌至大跌市當天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不買港交所係因為uncertainty
      唔知佢幾時先可以回復2000億成交
      唔想估, 見5仔業績對板, 兼即除息, 穩就是我要的for 短倉

      刪除
    2. 基本上平均維持千億可以,一天二天2000億根本無意思。
      其實,我不是太明白怎麼是匯控短倉。

      刪除
  2. 回覆
    1. 昆侖好dependent on 油價同母公司注資 (前景被動但有錢途, 要等)

      聯想係民企, 執行力好強, 主動, 佢話三季內扭虧我就信
      到佢成功扭虧, 啊, 我怕我訓唔著, 不得了

      刪除
    2. 主力會增持旺旺同聯想
      國企我其實有點誡心, low efficiency, 政治風險, 不能暴利
      昆能我貪佢啲管道咋, 你估我貪佢啲垃圾老油田咩(哈哈)
      佢啲管道幾值錢, 無幾多民企有資金玩得起.
      全北京供氣靠佢呢條咋 (雖然有4成權益在北控手上, 佢唔肯放)!

      刪除
  3. 雖然和我的觀點有些不同,但都說加油!

    回覆刪除
  4. 其實我也感到很無奈。自金融海嘯後都差不多十年了,港股只有波幅沒有升幅。似乎所有全球各地的壞消息出現時港股便第一個先跌,另邊廂樓市長升長有,簡直百毒不侵,什麼壞消息下都能創新高。我覺得自己開始慢慢失去耐性了

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...