2014年10月1日 星期三

貨,我接

政治不再詳說,身為專業人仕,讀過法律,犯法事唔會做
有案底會被釘牌,鐘迪文點開飯?

今日社會之亂,已經無眼睇
理性分析,人大如收回決定,威信盡失
日後各城各市,人多集會,對抗中共爭取民主,13億人如何管治?
中國會散。

別問應否追求全面普選,I don't really care.
鐘迪文只追求香港安定繁榮,對今天得來的民主已相當滿意
強求終極民主,代價跟中央反面
日後對香港甚為不利,影響深遠
做事要顧全大局,賺粒糖輸間廠,值得麼?
如答值得,sorry,你無得救。

投資方面,最近股市大跌,人心惶惶
鐘迪文則非常高興,是天降良機。

機會,總是可遇不可求
老巴說過,當天要下雨時,你最好拿出大木桶,盡情去接。


這時候很多大戶散戶都拋售股份,爭相套現
So what ? 

股市漲跌,離不開情緒作怪
大眾看是危機,我眼中盡是機遇。

鐘迪文對股票操作一向嚴守規律,對平價優質貨更是貪得無厭
大戶散戶齊出貨,不要緊,我接
謝謝你們減價求售。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 各人有唔同投資strategy,有人短線有人長,所以無所謂既

      但我係只買唔賣果種,死揸唔放,一平我就出手

      刪除
    2. 其實上星期我已經分批入貨。有時,股票市場可能是政治預期最佳明燈。上星期五16跌1441倒升,一葉知秋。

      刪除
    3. 我都入左價值型愛股,開心到呢.....

      刪除
  2. 取態清晰,理性務實,厲害。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地年紀同學生有距離,佢地只顧爭取眼前所需
      但佢地諗唔到我地諗既野,level唔同,成熟度都唔同

      所以三五成群,羊群心態人去我去,盲目參與佔中。

      刪除
  3. 原來你係專業人事
    香港其實都好自由民主,它們要追求終極民主有它們的自由,香港是我家,佢地爭取都唔好係到攪亂佢嫁
    呢次都唔知點收科,淨番少少錢,都係唔買貨住

    回覆刪除
  4. 期待你多D出文分享!
    我本人都認同自由不能凌駕法律.

    我都係待接貨mode, 可惜子彈唔夠多.
    要檢討自己既操作多加改善.

    金公子

    回覆刪除
    回覆
    1. 人心惶惶幾時都係買野時候,因為多數好價
      Hehe

      刪除
  5. 但如從不發聲,難道李旺揚之所謂"自殺"事件,陳光誠冒死逃離就會離發生不遠矣?其實,在為一個土生士長的香港人,安定繁榮是人所追求的,但自從回歸以來,香港的情況真是與97前有很大的距離,越來越中國化,如一言堂,不理會絶大部份人的意願,政策強推,做錯事可不負責,繼續厚顏工作。其實所謂政經,都是由政治先行。若全面只顧經濟,是否香港之福?

    回覆刪除
    回覆
    1. 71 50萬人上街政府無你乎
      因為係合法同政府預留街道俾示威人仕

      刪除
    2. 要明白所有野係有底線
      唔係你要就一定俾
      否則死lur玩要脅甚至影響社會運作

      如果你接受唔到條政府底線
      同政府對抗就有如革命
      對手當然唔係香港政府而係中央
      同中央玩革命你估後果會點

      刪除
  6. 呢排沽空定個班人肯定搵唔少:)

    回覆刪除
  7. 貨,我接

    中國會散,I don't really care.

    回覆刪除
  8. 接左壹萬股酒店股 , 心繫香港 以行動支持香港

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...