2014年9月17日 星期三

一年

隨心所欲,想寫就寫
呢個Blog轉眼已開一年,光陰似箭永遠係無錯。

雖然鐘迪文不是經常出文的博客,但會keep住追踨其他博客的Blog
講生活,投資,時事,家庭... 你們很多文章讀起來都非常有趣。

即使跟其他博客素未謀面,不要緊
各位都有共同目標為求“財務自由”,我知,目標很清晰。

今年港股樓市皆不錯,家身水漲船高,相信大家向財務自由又近一步
當然某些博客已達財務自由,生活無憂,可喜可賀。

這年來,幾經辛苦都是甜的
鐘迪文Achieve了好兩個Milestone
一:幾乎成立了個人百萬股票持倉,堅守價值投資
二:工作上完成單大Deal(我覺得算),跟老闆合作亦算不錯

至於未來,預測股市是無謂
鐘迪文勝在年輕,想深一層,現在來一個熊市其實會比牛市好
因為價值投資,時間是最好朋友,越早收集,長線複利越顯著
Anyways, 有實力的投資者面對順逆景都係一個機會,誠哥係好好例子。

工作方面,自覺有心有力做更多
如果肯捱下去,身體又許可,升到職三年後人工再升一倍都有可能
畢竟美式管理文化是絕對現實,績效評估,不講感情
誰對公司好,公司對誰好
但人係有家人,長期番屋企訓覺然後起身番工,這種生活唔係個個頂得順
所以就算賺到錢,都係辛苦錢,而且呢行無得安於現狀
一向前行二走人,你停一停後面一大班人踩著你上。

另外,這兩三年來,興趣已通通放下
抽時間逛逛離島,行山攝影,再吃海鮮,很久很久沒做過
但最方便的興趣每星期一定去做。

鐘迪文很愛咖啡,一年四季都只喝熱的。


放假,喝咖啡是最正經事。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係靚野,只係年輕人貨色
      https://www.facebook.com/danielwellingtonwatches/photos_stream?ref=page_internal

      你係大老闆肯定好多端士錶=p

      刪除
    2. 我唔帶錶的. 不過一眼就吸引了. 我都係幼手的人~ SEARCH 過幾抵玩喎!
      無錯, 趁後生見到大熊市是好事, 而家再黎一次都好呀!!

      P.S. 我不是大老闆啦....

      刪除
    3. 不過你一時男人,一時女人
      都唔知你係男主人,定女主人

      哈哈=p

      刪除
    4. 唔同ICON 架!! 是兩個GOOGLE ACCOUNT 寫在同一個BLOG 度, 你留意下留言0既ICON 同名都唔同. 卡碧尼係男(我!), 兔仔係我老婆.

      刪除
  2. 這麼快便一年了。大家繼續加油,共勉之! :)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你好,多謝入黎

      有平貨執都好,膽色都要有
      下次一齊執啦 =)

      刪除
  4. 咖啡x2,靚嘢我唔寫得飲呀諗起一個月會洗多左呢^哈哈…

    魚兒

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚小姐你好,多謝入黎

      而家咖啡後生一輩好多都鐘意飲,男女都識嘆 =p

      刪除
  5. 回覆
    1. 止凡兄,多謝支持

      要加油,大家一齊加 =)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...