2013年12月1日 星期日

年尾開支如倒水

Ummm.....

時至年尾,這一季儲蓄能力大降,望著戶口的現金增速,體驗逆水行舟

苦,苦,苦 !!!

同事結婚,額外家用,稅項,年尾及節日氣氛,冬天新購衣物,iPhone 5s
雖大多是一次性開支,但有如倒水,足以謀殺辛苦得來的花紅。

最弊是發覺各項消費品在無聲無色中加了價
不論衣食著行,項項加幅至少10%以上。

因此我總不明為何CPI只有4%... (大概只是玩弄各項指標的比重罷了)
而老闆薪金加幅往往以CPI做基礎。

慘,慘,慘 !!! 

個人一向非常害怕通脹,慢慢蠶食你的購買力
幸好股票表現生性,跑驘指數基金
雖遠水不能救近火,但至少得到安慰。

12 月到了,這個月的消費隨時失預算叫你吃驚
各位,當心當心 !!

4 則留言:

  1. iPhone 5s 這個開支可唔可以放棄呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 不能

      因為前一部電話是3 年前的nokia E系 =(

      刪除
  2. 我較看重物質對個人既價值. 如果5s呢六千蚊可以為自己多賺六千或省下六千以上, 咁就絕對值得. 例如我當年用五千蚊買既IPHONE4, 用到今時今日, 已為我節省多於六千既價值. 所以會留意自己既支出係資產定負債. 當然衣食住行冇得咁計, 但人地結婚, 我會叫佢唔好請我:P

    回覆刪除
  3. iphone以工作一族嚟講,好佩服你堅持到咁耐﹗^^~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...